mandag den 12. september 2011

Christian mus!

IHA!
Gaudia's back<3
Missed me?
Her er update på liiivet. Eller.. Noget om den dejlige Christian Sørensen!

For noget tid siden begyndte jeg at skrive med en fyr. Christian. Med det samme faldt jeg for ham. SÅÅÅ sød dreng! Men det var kompliceret. Forelskelser, følelser, gamle sorger..
Men nu.. Han er.. Min bedste ven, tror jeg?
Jeg har mistet Peter, følelsesmæssigt. Han kontakter mig aldrig mere. Det gjorde sindssygt ondt i starten, og jeg savner ham selvfølgelig.. Men med Christian her, så er det som om, at ALLE sorger i min hverdag går væk!

- Han er fantastisk. Sød, køn, betænksom, smigrende, genert, rolig, sjov.. Helt igennem utrolig!
Jeg decideret elsker ham. Og der skal altså MEGET til, at jeg elsker nogen!
Jeg har aldrig mødt ham, men vi planlægger. Jeg har aldrig hørt hans stemme, men jeg vil få ham til at lade mig høre den. Jeg vil se, om den har den samme effekt på mig, som det har at skrive med ham. At jeg bliver genert, men rolig. Glad, problemløs.

Han betyder SÅ meget!
Jeg har så mange gange været bange for, at det var endnu en Salle-fyr.. Men ham her.. Han er anderledes. Jeg tror faktisk, at han holder af mig! Han misbruger mig ikke..

I hvert fald.. Han betyder verden for mig! Han går under kategorien "min bedste ven". Han er fantastisk. Han er min Christian mus<3

Han er så meget min type! Jeg føler mig sikker på ham, jeg stoler på ham!
He's my little bear :3 My little kiddow! My rainbow! My sunshine, my rain, my prince :3 <3

Jeg skriver snart igen, promise!
Bye bebies!
Gaudia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar