mandag den 12. september 2011

BUH! Det overnaturlige!

Well well, I'm back!
Jo, jeg tror sgu på det overnaturlige. How could I not?
I følge mig er det altså "bevist", at det eksisterer.
Både jeg, min mor, min søster og venner, har været ude for ualmindelige ting.
Min mor var rengøringsfreak - Hver aften ordnede hun sit værelse. Hun havde mistet en ring, og da hun vågnede, lå den under hendes bord, som hun vel at mærke, havde støvsuget under om aftenen. Ingen søskende, nej. Flere ting dukkede op. Halskæde i hendes gummistøvler, ting som ikke var der før. Men efter lidt tid, begyndte ting at forsvinde. Hun blev nysgerrig, og lavede noget research. En dæmon. Først ville den hjælpe. Så ville den drille. Og til sidst..
Min søster var alene hjemme, da vores dartskive faldt ned af døren. Den hænger på et søm. Hun tænkte ikke over det, gik bare hen og hang den op. Da hun sætter sig igen, går der lidt tid, og så falder den ned. Da begynder hun at undre sig, og tjekker om der kan komme vind eller andet. No. Hun hænger den så op, sørger for at den hænger helt inde, så den ikke falder ned igen. Men det gør den.
- I could continue, but I won't.
Jeg tror helt klart på det overnaturlige, og ingen, absolut INGEN, kan overbevise mig om, at der ikke findes mere imellem himmel og jord.
Sesser bebies!
Gaudia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar